Translate

woensdag 23 mei 2012

Dieren

De Aalscholver


Ik ga vaak bij de vijver op de hoek kijken, en daar valt altijd wel wat te beleven.
Deze aalscholver zat op de kant, en vaak zijn ze schuw dus begon ik van verder weg al foto's te maken (Dat leer je wel)
Ik mocht steeds dichterbij komen zelf op een meter of twee,
Maar toen het te gortig werd ging hij toch het water in maar kwam er eigenlijk gelijk al weer uit.

 






Ik sta wel lekker te pronken he!!!!!

Ik hou je echt wel in de gaten hoor!!!!!!






2 opmerkingen:

  1. De serie van de Aalscholver is erg mooi geworden, elke foto is erg goed, vooral die waar de Aalscholver het water in springt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zeker, want ze zijn vaak heel erg schuw, dus dit was ect geluk

      Wil

      Verwijderen